Thursday, December 3, 2009

Yes, you should all be jealous...

want mijn examenrooster is perfect!

Voel even hoe ik het er in wrijf.

Ik heb mijn eerste examen pas de 13e januari, en mijn tweede de 26e, en that’s it.

Komt ook mooi uit, want dan kan ik nu rustig aan mijn groepswerk werken dat ik volgende maandag moet presenteren, daarna werk ik rustig aan mijn paper die ik anderhalve week later moet afgeven. Dan is het al weer kerstvakantie, en kan ik mij volop concentreren op mijn paper voor 4 januari, en daarna heb ik lekker tien dagen tijd voor mijn eerste examen. en dan nog eens twee weken voor mijn tweede en laatste examen.

En als alles goed loopt, ga ik daarna nog een dagje of 4 naar Wenen voor quality-time met Lisekarel! Ik hoop alleen maar dat Ryanair niet te snel duur gaat worden.

On another note – men heeft mij gisteren gehypnotiseerd. Maar dan echt. No joke.

Okee ja, ik sta inderdaad nogal open voor zo’n dingen, maar dan nog! Er waren genoeg mensen die er helemaal niet in geloofden en iets later toch ook in volle hypnose stonden te shaken alsof ze Michael Jackson waren. Of good old Brenten die lekker van een citroen – iets wat hij totaal niet lust – zat te smullen omdat het in zijn hoofd een zalige zoete perzik was.

Het vreemde er aan is wel dat je constant wisselt tussen volledig bewustzijn en half bewustzijn. Zo was het toch bij mij, want op sommige momenten was ik echt wakker en wou ik totaal geen Michael Jackson zijn, maar bij andere momenten kon ik mijn eigen naam niet meer uitspreken puur omdat men mij had gezegd dat ik deze was vergeten. Je voelt je stom, omdat je wéét dat je je naam kent, maar wanneer je gevraagd word om aan de mensen te vertellen wat je naam is, komt die dan toch niet uit je mond.

Het was trouwens te doen in Theater ‘t Klokhuis, voor een testopname van Tomtesterom. Achteraf werd iedereen die gehypnotiseerd was geïnterviewd, dus misschien zie je me eens op televisie. Het gaat blijkbaar om de aflevering waar Tom gaat proberen om haaien te hypnotiseren. Tja, ik ben benieuwd!

Ik ga nu even langs de bib lopen, want anders was vandaag weer zo’n waste of a day. Laterrrr!

[Via http://banannanas.wordpress.com]

No comments:

Post a Comment