Tuesday, October 20, 2009

Blir bara sämre.

Ligger i sängen och försöker bara ta det lugnt men jag känner knappt inte av mina ben, nacke, rygg eller armar och händer. Trodde att det skulle börja bli bättre nu och att borelian skulle börja försvinna efter antibiotika kuren. Jag har varit sjuk hela sommaren och jag orkar inte mer. Först njurbäcksinflammation och två antibotika kurer mot det och mag/tarm problem efter det och sen visade nästa provtagning att jag hade borelia i kroppen. Fick ännu en antibiotika kur som var mycket starkare och dubbel dos. Har till och med fått en förkylning nu också. Jag som bara vill börja skolan och sätta igång lite smått med allt. Jag ska göra det men jag får se hur jag känner mig. Måste iallafall få tag på en läkare i morgon… Känns helt förlamat och det kryper i mig. Snälla Gud.. Varför jag och varför nu? =( Sen vill även skolan vaccinera oss mot svinininfluensan alltså herregud försöker dem ta livet av mig? Min kropp skulle verkligen inte klara av något sånt. Jag vill bara ha min hälsa tillbaka och jag vill bara må bra och känna mig stark och arbetsvillig igen…. Men nu känns det som om jag vill bara sova, vila och inte röra en fena. Jo måste hjälpa mamma med hunden. Fast Fanny är så orolig så hon stressar inte direkt upp en när hon märker att man inte mår bra. Älskar den hunden!

Jag vaknade inte av väckarklockan idag så jag fick skita i skolan men åkte in lite senare framåt dagen och pratade lite med min mentor. Sen gick jag till Roger och var där en stund. Längtar tills på Lördag då det verkligen blir en underbar dag <3!  Men nu orkar jag inte skriva mer… Tänker ta mig en alvedon och gå och lägga mig sen… Puss och kram!

No comments:

Post a Comment