Friday, September 18, 2009

Hvorfor hvorfor hvorfor?

Robyn – with every heartbeat (kan egentlig ikke får nok av den sangen,sorry)

Jeg har nettopp hatt en litt skummel opplevelse. Jeg har vært hjemme hos Marte sammen med en del folk. Greit Hanne, du var der og. Det var kjempe koselig! MEN….

Hvorfor må jeg være så ekstremt redd for mørket? Hvorfor må jeg være livredd? Og hvorfor er jeg redd for å gå hjem alene? Kan noen svare meg på dette spørsmålet? Jeg var redd når jeg skulle hjem istad. Det er jo ikke noe skummelt egentlig. Det går jo alltid som regel greit, men det er bare en frykt. Akkurat slik som lyn og torden. Haha, kanskje ikke fult så ille. JEG ER LIVREDD LYN OG TORDEN, men ja, du skjønner?

Jeg håper virkelig jeg får lappen snart, slik at jeg kan kjøre hvor som helst og når som helst

No comments:

Post a Comment